marți, martie 09, 2010

Alice in Ţara Minunilor

Am văzut şi eu "Alice in Wonderland"... şi merită! Sigur că filmul pierde din complexitatea aluziilor şi a jocurilor de cuvinte ale lui Caroll, în schimb se revanşează prin creativitate vizuală. Tim Burton îşi dă doctoratul în goticul victorian... De aceea, pun aici nişte poze, mai grăitoare decît o mie de cuvinte. Pentru cei ce vor sa afle cîte ceva despre Caroll, uite aici un link!







Evident, Pisica de Chesire e favorita mea! Face mai mult decît orice analist politic:

"- Dar eu nu vreau să merg printre oameni nebuni, spuse Alice.
- Oh, dar nu ai de ales. Cu toţii suntem nebuni aici. Eu sunt nebună. Tu eşti nebună.
- De unde ştii că eu sunt nebună?, intrebă Alice.
- Trebuie să fii, răspunse pisica. Altminteri nu te-ai afla aici."

Lewis Carroll - Alice în Ţara Minunilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu