sâmbătă, noiembrie 21, 2009

Crin - un om liber


V-aţi uitat aseară la confruntarea prezidenţiabililor? După mine, cîştigătorul detaşat a fost Crin Antonescu - strălucitor, emoţionant, liber. Idealist. Singurul care a vorbit despre lucruri imateriale precum Caracter, Morală, Adevăr. Singurul care a avut curajul să spună că Tudor Chirilă poate fi un model moral pentru tineri. Ca om liber, ştiu şi eu cu cine să votez mîine...

Post votare - n-a fost sa fie, dar nu e rau. S-a văzut că libertatea e o marfa oarecum supraapreciată! Faţă de pîine sau circ, libertatea nu mai face doi bani. A spus-o şi Dostoievski, în Parabola Marelui Inchizitor.

9 comentarii:

  1. problema e ca alegerea pe care a facut-o Crin surprinde multa lume care se intreba: dar cine e Tudor Chirila? si lumea are dreptate. TC e un necunoscut ca reper moral, iar cei care-l stiu il asociaza cu bautura, distractiile, si apoi muzica...

    pe mine nu m-a convis niciunul dintre cei trei dar, recunosc, pentru mine, Crin pare eligibil. de ce? pentru ca il detest mai putin decat pe ceilalti doi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oceania - nu uita cît de citită a fost scrisoarea lui Tudor către tineri, pe net... Crin a ales un idol al generaţiei tinere, şi poate nu a greşit. Desigur, putea alege o personalitate cu greutate, precum istoricul Neagu Djuvara, care îi stătea alături la confruntare, dar efectul la tineri ar fi fost nul. În fine, vedem mîine dacă a judecat bine. În ce te priveşte... ca de obicei, alege răul cel mai mic :)

    p.s. am luat citeva albume ale lui mercedes sosa de pe net!

    RăspundețiȘtergere
  3. mi mi s-a parut ca a atacat cam mult, a criticat ce a fost facut sau ce nu a fost facut dar nu a vorbit despre ce ar face sau ce ar putea face. de criticat suntem foarte buni. toti. dar de facut ....

    RăspundețiȘtergere
  4. gabi.galateanu@gmail.com3 octombrie 2012 la 21:06

    Este incredibil cât a recuperat/evoluat Crin Antonescu, ca personalitate, de atunci. Acum, or fi mai mulți convinși de ”ce-am avut ... și-am pierdut”?
    Cu toate astea, astăzi, mă aștept la mai puțin de la el. Nu mai cred că va veni Mesia, care să facă numai bine. La Locale, au bifat un punct pe agendă, atunci când trebuiau să aleagă reprezentantul USL, la noi, în orașul prăpădit. Eu cred că orice acțiune, începe de la amănunte.

    RăspundețiȘtergere
  5. gabi.galateanu@gmail.com3 octombrie 2012 la 21:15

    Acum, mi-am adus aminte de bărbatul care protesta singur, la Baia de Arieș. Striga înspre Primărie ”La Palatul Cotroceni...” și-i răspundea ecoul. Peste câteva zile, nu a mai fost singur. I-au trimis doi jandarmi să-l păzească.
    Trist și comic. Așa ceva, nu vreau să uit.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă nu mai crezi în Mesia, înseamnă că te-ai făcut baiat mare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. gabi.galateanu@gmail.com4 octombrie 2012 la 13:44

    Bine, bine, dar eu cu cine votez?
    Dați-mi un Ferdinand de Hohenzollern sau un Carol I, ceva. Dați-mi un OM. Chiar și cu defecte, dacă sunt echilibrate de oarece calități.
    Și, nu m-am făcut băiat mare. Mă simt insignifiant când citesc textele din aceat Blogg, precum și unele comentarii. Aș vrea și eu mai multă inteligență, cunoștințe, cultură, informații. De multe ori, dacă nu ai un îndrumător bun, nu faci mare brânză ca autodidact.
    Oricum, mulțumesc pentru politețe (pentru răspuns)!

    RăspundețiȘtergere
  8. Se spune că maestrul apare atunci cînd e pregatit ucenicul... Judecînd după întrebări, nu-ţi lipseşte inteligenţa. Cunoştiinţele şi cultura se adună în timp. Îndrumător? Curiozitatea e cel mai bun îndrumător :)

    RăspundețiȘtergere