marți, octombrie 13, 2009

If On A Winters Night


De obicei, cînd ascult muzică mai fac ceva - citesc, mă joc cu pisicile, navighez pe net. Domnul Sting a reuşit performanţa să mă captiveze total. Am ascultat astăzi, în avanpremieră, "If On A Winters Night", album care urmează a fi lansat abia în 26 octombrie la casa de discuri Deutsche Grammophon (nu mă întrebaţi cum am dat de el, he, he!)

„Tema iernii este bogată inspiraţional şi la nivel de material. Strămoşii noştri celebrau paradoxul luminii în inima întunericului şi miracolul naşterii perpetue precum şi regenerarea anotimpurilor", declara cântăreţul. Şi o dovedeşte pe deplin... Piesele de pe album sînt inspirate din folclorul britanic, Sting împreună cu artiştii invitaţi să ia parte la acest proiect interpretînd colinde, sau chiar cîntece de leagăn: „The Snow It Melts the Soonest" (baladă originară din Newcastle), „A Soalin'" (cîntec de jale englez), „Gabriel's Message" (colind ce datează din secolul al XIV-lea), „Balulalow" (cîntec de leagăn compus de Peter Warlock) sau „Now Winter Comes Slowly" (de Henry Purcell).

Materialul e dărîmător de-a dreptul... Am rămas cu pipa stinsă... Şi, ca să nu ziceţi că-s rău, ia mergeţi la linkul ăsta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu